Smartiq

"Goed bereikbaar, goed te begrijpen en zeer behulpzaam"

 Jouw ICT helpdesk in Wijchen, laat jouw zaken ook goed geregeld zijn!

ICT goed geregeld

Beveiliging, privacy, betrouwbaarheid, flexibiliteit, op- en afschalen, totaal oplossingen, ontzorgen, maatwerk. Laten we eerlijk wezen, mag je niet verwachten dat vandaag de dag dit alles vanzelfsprekend is?     Wij vinden van wel.

Het ondergeschoven kindje is bijna altijd de gebruikerservaring. Je zit met een klacht en deze wordt maar niet verholpen. De servicedesk begrijp je probleem niet, stelt niet de verwachte prioriteit of lost in het geheel de vraag niet op.

Smartiq legt de nadruk op gebruikerservaring en wij zijn continue bezig deze naar een hoger niveau te tillen.

Onze helpdesk werkwijze

1. Telefonisch contact

Een helpdeskmedewerker staat jou of een collega te woord en neemt de klacht op.

2. Registratie

Meldingen worden genoteerd in ons Topdesk-registratiesysteem ten behoeve van kennisborging en rapportering. Mocht je later een keer terugbellen voor eenzelfde kwestie dan hebben we vastgelegd hoe we eerder tot een oplossing zijn gekomen. Ook kunnen we aantonen wie er wanneer en hoe vaak gebeld heeft. Tevens dienen de geregistreerde meldingen voor ons als actiepunten zodat we overzicht houden van alle meldingen.

3. Prioritering

Uiterlijk binnen 4 uur wordt de melding opgepakt en wordt er samen met jou prioriteit gesteld. Vanaf nu kan de melding losgelaten worden, onze medewerkers nemen initiatief om jouw storing op te lossen.

4. Opgelost

De melding is opgelost!

Hulp op afstand en op locatie

Jouw ICT helpdesk in Wijchen neemt door middel van hulp op afstand  het scherm van jou of jouw medewerker over. Werkzaamheden die opgelost kunnen worden door middel van hulp op afstand zijn inbegrepen. Je krijgt dus niet voor iedere handeling een factuur toegestuurd. Weten waar je aan toe bent is wel zo prettig!

Komt onze helpdeskmedewerker er niet uit dan wordt de melding doorgezet naar onze 2e lijn en komt een support engineer bij jouw op locatie.